23 Δεκεμβρίου, 2014

Χρηματισμός βουλευτή ΚΚΕ νο2! Αίσχος..

Σήμερα κυκλοφόρησε το παρακάτω άρθρο αλλά τα λαγωνικά μας έψαξαν πολύ βαθιά για να βρουν την πραγματική είδηση.

Διαβάσαμε λοιπόν στο site "enikos": 

Μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ψηφοφορίας για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας μια βουλευτής κατευθύνθηκε στη στάση έξω από τη Βουλή και περίμενε το λεωφορείο. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία, την οποία δημοσίευσαν τα tanea.gr, πρόκειται για τη βουλευτή του ΚΚΕ και δημοφιλή ηθοποιό Ελένη Γερασιμίδου.

Και εκεί τελειώνει η είδηση των καθεστωτικών μέσων και αρχίζει η αλήθεια!

- Έλα Αποστολόπουλε, η Ελένη είμαι!
- Έλα Ελένη. Τρέχω με τον Παύλο τώρα αλλά όλα εντάξει! Που είσαι;
- Εκεί που μου είπες για ξεκάρφωμα βρε. Στη στάση απέναντι από τη Βουλή!
- Ωραία!
- Φέρε μου τις 700 χιλιάδες που αρνήθηκε ο άλλος σε δεσμίδες εισιτηρίων και σε κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Εντάξει;
- Δεν έχω τόσα πολλά. Θα σου φέρω και ένα αρχαίο από την Αμφίπολη! ΟΚ;
- Τελείωνε. Έχω παράσταση σε λίγο και με παίρνουν μάτι από "ΤΑ ΝΕΑ".

Αυτή είναι η αλήθεια για το διαπλεκόμενο ΚΚΕ! 
Ντροπή και ... πάλι ντροπή!
Μας έχει φλομώσει πια με τις βρωμιές του!

Να δεις που θα ψηφίσουν και Δήμα στο τέλος!