17 Δεκεμβρίου, 2012

Ταγματασφαλίτες-ψεύτες και σάπιοι οι απόγονοι του Γκέμπελς



Πριν μία βδομάδα δημοσιεύτηκε αυτό το γράμμα 265 Ελλήνων μαθητών και μαθητριών, μεταναστόπουλα στη Γερμανία που είχε ως επίλογο το εξής: 

"ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ! ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ!"

Στη συνέχεια στο διαδίκτυο κυκλοφόρησε αυτό το άθλιο δημοσίευμα από έναν εργαζόμενο στην ΕΘΕΛ, μια φιδοφωλιάς της Χρυσής Αυγής με τίτλο "προβοκάτσια κατά της Ελλάδος από μαθητές του ΚΚΕ στην Γερμανία - Μιλάνε για ανύπαρκτες "ναζιστικές επιθέσεις" σε "μετανάστες και μαθητές".

Δηλαδή ανώνυμο δημοσίευμα φασιστικής προέλευσης που αμφισβητούσε τη γνησιότητα του περιεχομένου και των αποστολέων.

Αντί άλλης απάντησης παραθέτουμε το παρακάτω νέο γράμμα ενός πιτσιρικά από τη Γερμανία, επώνυμο, καθαρό και ντόμπρο..

Με λένε Στέφανο Μέντη-Βασιλείου. Μένω στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία της Γερμανίας στο Gütersloh. Πηγαίνω σε ένα γερμανικό γυμνάσιο και είμαι στη δέκατη τάξη. Κάνω προσπάθεια να μάθω ελληνικά και να μπορώ να πω την γνώμη μου και έχω βρει εμπόδιο από ναζιστικές οργανώσεις εδώ στη Γερμανία οι οποίες έχουν ίδιες ιδέες με αυτές της Χρυσής Αυγής, που κάποιες φορές μου έκαναν παρατήρηση όταν μιλούσα ελληνικά παρόλο που έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Γερμανία και ζω νόμιμα εδώ. Στέλνω αυτό το μήνυμα για να πω ότι  είναι απαράδεκτο να λέγεται ότι το κείμενο που έχουμε υπογράψει 265 Έλληνες μαθητές από όλη την Γερμανία είναι ψεύτικο.