24 Ιουνίου, 2012

Eπικοινωνιακό πρόβλημα νο2


Το ΚΚΕ έπεσε λένε. Και το αποτέλεσμα δε δικαίωσε. Και σαν ποδοσφαιρική ομάδα προφανώς θα πρέπει να δούμε τι φταίει για την ήττα. Έτσι λένε οι διάφοροι. Το ονομάζουν με ευκολία ήττα λες και το ΚΚΕ κατεβαίνει στο πρωτάθλημα και χάνει βαθμούς που θα του στερήσουν τον τίτλο. Τι κι αν ο στόχος ήταν το ΚΚΕ να μη συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα. Εκλογικές αυταπάτες αλλά ας το αφήσουμε ...

Οπότε πρέπει να βρούμε τι φταίει. Κάτσε να πούμε για τα σποτάκια αν είναι καλτ ή όχι, για τις τηλεοπτικές παρουσίες αν έχουν επικοινωνιακό χάρισμα ή όχι, για τη γλωσσά του Κόμματος αν χωνεύεται εύκολα ή όχι κοκ. Φυσικά αν όλα αυτά τα συνδέσουμε με τη συνολική επίθεση που δέχτηκε το ΚΚΕ θα μπορούσε κάποιος να κατανοήσει καλυτέρα αυτό το περιβόητο σχέδιο αποδυνάμωσης. Αποδυνάμωση με όλους τους τρόπους. Για την παραβίαση του προγράμματος του 15ου Συνεδρίου που καταπιάστηκε ο Τσίπρας και αγαπήθηκε από blogs, για το επικοινωνιακό πρόβλημα, για το ΚΚΕ που δε θέλει να κυβερνήσει και όλα αυτά χώρια την κατά μέτωπο επίθεση των εφοπλιστοβιομηχανων. 

Και για να επανέλθουμε στην τρισκατάρατη επικοινωνία. Φυσικά όλοι ξέρουν πως τις θέσεις του ΚΚΕ τις καταθέτουν στην κοινωνία όλα τα μελή του ΚΚΕ. Ένα μέλος του ΚΚΕ όμως στο εργοστάσιο που δουλεύει έχει τρομερά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά γιατί πρέπει να χαϊδευτεί η βάση αλλά αν πει τα ιδία πράγματα κάποιο στέλεχος του ΚΚΕ πχ στην τηλεόραση έχει επικοινωνιακό πρόβλημα γιατί κάπως πρέπει να αναθεματιστεί η ηγεσία.

Κάπως έτσι φτιάχνουν ένα ψεύτικο διαχωρισμό ηγεσίας/βάσης που μπορεί στα μάτια των κομμουνιστών να φαντάζει τουλάχιστον γελοίος περά από προβοκατόρικος αλλά όμως πρέπει να απαντάται επιθετικά χωρίς να αφήνεται τίποτα στον αέρα.