05 Σεπτεμβρίου, 2012

Ενδιαφέρουσα και ντόμπρα απάντηση στον κ. Κανέλλη

Με αφορμή αυτό http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4748413 κυκλοφορεί στο διαδίκτυο η απάντηση από τη συγγραφέα που χρησιμοποιεί ο υπογράφον για να βρωμίσει το ΚΚΕ, την ΚΝΕ και το Φεστιβάλ..
Προς κύριο(;;;) ΗΛΙΑ ΚΑΝΕΛΛΗ και εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (για άρθρο στις 30-8-12)

Μεγάλη φτώχεια φαίνεται έχει βαρέσει το σινάφι σας, για να κλέβετε την πένα μιας άσημης συγγραφέως, σαν κι εμένα.
Και να τη χρησιμοποιούσατε ορέ για καλό, χαλάλι σας.
Μα εσείς αντί να τη βουτήξετε σε "καθαρό" μελάνι για να γράψετε, τη βουτήξατε στα σκατά να μου τη λερώσετε.
Πιάνετε την πένα μου με τα βρωμόχερά σας και την στρέφετε ενάντια στα λαϊκά συμφέροντα, για να εξασφαλίσετε το μεροκάματό σας. Αίσχος!!!
Δε σας ρωτώ αν ντρέπεστε γι' αυτό που κάνετε. Ξέρω ότι δεν έχετε αυτήν την ικανότητα. Για να ντραπεί κάποιος, πρέπει να διαθέτει τσίπα.
Κι εσείς, εφόσον χρησιμοποιείτε τα πνευματικά μου δικαιώματα χωρίς την άδειά μου, διαστρεβλώνοντάς τα και αισχά μάλιστα, δεν έχετε στάλα φιλότιμο.
Μόνο τσέπη διαθέτετε για να χώνεται το μισθουλάκο σας, που ως φαίνεται δεν είστε καν ικανοί να βγάλετε με δική σας πένα.

Τι λέτε; Θα ήταν υπερβολή ν' απαιτήσω απ' την εφημερίδα σας την ηθική και οικονομική μου αποζημίωση, που με χρησιμοποιήσατε ενάντια στο ΚΚΕ και παρά τη θέλησή μου; Μήπως ν' απαιτήσω κύριε Ηλία Κανέλλη και το μεροκάματο που πήρατε στις 30-8-12 εκμεταλλευόμενος τα προσόντα μου;
Πάντως, η επιλογή σας να βλάψετε το ΚΚΕ μέσα από μένα, εξηγείται ως εξής:
1) Δεν μπορείτε με τίποτα να αντιπαρατεθείτε στην πολιτική τού ΚΚΕ και στην πολιτική του πρόταση, γιατί ξέρετε ότι περπατά στις λαϊκές καρδιές. Ξέρετε ότι είναι η μόνη πρόταση που δίνει και τη μοναδική διέξοδο υπέρ τού λαού απ' την καπιταλιστική κρίση.
2) Προφανώς είστε ενήμεροι και για τα βιβλία μου που έχουν εκδοθεί και τα οποία περπατούν σε πάρα πολλές λαϊκές βιβλιοθήκες, ξεσηκώνοντας συνειδήσεις όμορφα και ταξικά.
Να υποθέσω ότι φοβάστε την πένα μου; Ότι φροντίζετε να μη διαβάζουν τα βιβλία μου οι κομμουνιστές; Ότι πασχίζετε να στρέψετε το Κόμμα εναντίον μου;
Μα καλά, δεν έχετε καταλάβει ότι οι κομμουνιστές δε μασάνε από προβοκάτσιες;
Λοιπόν, θα σας αφιερώσω το τραγουδάκι τού συγκροτήματος που θα παρουσιαστεί στο 38ο ΦΕΣΤΒΑΛ τής ΚΝΕ, για να καταλάβετε ότι χάνετε το χρόνο σας:
 "Μαζί μου ασχολείσαι πόσο μ@λ@κας είσαι..."
Πάρτε όμως χαμπάρι και κάτι ακόμη:
Ό,τι και να κάνετε, μέσα από μένα δεν μπορείτε να πλασάρετε τον αντικομμουνισμό σας και τη βρώμικη πολεμική σας ενάντια στο ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΚΕ.
Δε σας το επιτρέπω!
Η δική μου πένα είναι στρατευμένη στην υπηρεσία των συμφερόντων τής εργατικής τάξης και των συμμάχων της. Και το ΚΚΕ είναι η πρωτοπορία τής εργατικής τάξης!
Όπως αντιλαμβάνεστε, εγώ δε γράφω για κερδίσω φράγκα. Δεν πουλάω την πένα μου! Μήτε και την κάνω χαράμι όμως σε κανέναν!
Καταλάβατε γιατί έχω θυμώσει τόσο πολύ με τη λαθροχειρία σας;  
Κι αν θέλετε να μου κάνετε μαύρη διαφήμιση, να πάτε στη ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ν' αγοράσετε τα βιβλίο μου
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟΣ και
ΡΕΒΑΝΣ ΓΙΑ 2.
Σας υπόσχομαι δυο φοβερά και τρομερά ταξίδια κατά την ανάγνωσή τους...
Θα χάσετε τον ύπνο σας...
ΚΑΛΗ ΓΚΕΛΜΠΕΣΗ
Συγγραφέας