23 Ιανουαρίου, 2015

Νοn stop οι μετακινήσεις βουλευτών από ΠΑΣΟΚ προς ΣΥΡΙΖΑ

Non stop 

Πρώην βουλευτής ΠΑΣΟΚ που στήριξε και ψήφισε μνημόνια, τονίζει και αποκαλύπτει...

Μπροστά στις πιο κρίσιμες ίσως εκλογές στη σύγχρονη ιστορία του τόπου δέχτηκα την ιδιαίτερα τιμητική πρόταση του Αλέξη Τσίπρα να είμαι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αφουγκραζόμενος τις απόψεις των συμπολιτών και φίλων μου έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεση του Προέδρου διατηρώντας τις πολιτικές μου θέσεις για μια ισχυρή κεντροαριστερά.
Αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση χωρίς καμία διαπραγμάτευση και χωρίς να καταθέσω πρόταση υποψηφιότητας. Η συμμετοχή μου στην συλλογική προσπάθεια για Δικαιοσύνη, Δημοκρατία και Αξιοπρέπεια, όπως έχει δείξει η μέχρι σήμερα πορεία μου και γνωρίζουν πολύ καλά οι πολίτες του νομού Καβάλας, δεν έχει ιδιοτελή και ούτε προσωπικά κίνητρα.

Το μεγάλο ζητούμενο αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή είναι να ξαναγεννηθεί η Ελπίδα και η Αισιοδοξία για τη Χώρα και το Λαό.

Η πολιτική δύναμη που συγκεντρώνει σήμερα αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Αλέξη Τσίπρα, που διαφαίνεται ότι μπορεί να απεγκλωβίσει τη χώρα από την κρίση και το αδιέξοδο και να την οδηγήσει στο μέλλον που της αξίζει.