09 Δεκεμβρίου, 2015

Άξιζε!

Στο ΜΕGA τσάνελε έδειξε για κάνα 3λεπτο την παρουσίαση του βιβλίου της Νίτσας Λουλέ που είχε ως θέμα την ανταλλαγή αλληλογραφίας των γονιών της δηλαδή του Κώστα και της Μαρίας Λουλέ διανθισμένη με προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις!

Εκεί βρέθηκε όλος ο καλός κόσμος ... και η Αλέκα!

Βασικά το θέμα παίζει όπως θα έπαιζε.
Ένας κομμουνιστής ηγέτης που κάτω από το χώμα δε μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του και το Κόμμα (αν και η ζωή του τα λέει όλα), γίνεται αντικείμενο μελέτης της Γιαννάκου, του Παπαδόπουλου, της Κεφαλογιάννη, του Ανδρουλάκη κλπ..

Και ο Δραγασάκης τον είπε και δογματικό! Μη χάσει και δεν κάνει έμμεση επίθεση στο ΚΚΕ..Φήμες λένε ότι η Αλέκα του φώναζε "ΓΓ ε; ΝΑ!"

Γι΄ αυτό και η Αλέκα ήταν κάθετη αλλά αυτό δεν το είδαμε στο Mega! Λογικό...

Είπε: "Το βιβλίο έχει δύο αναγνώσεις: τα γράμματα του ζεύγους Λουλέ και τις απόψεις της Νίτσας Λουλέ, με τις οποίες διαφωνώ κάθετα". Και έβαλε και επιπλέον πλευρές για τα παιδιά των κομμουνιστών και τη ζωή τους, για το ειδικό βάρος της Μαρίας Λουλέ, για τις διαφορές Φυσικής και πολιτικής!

Για τους κομμουνιστές και τους επαναστάτες πάντως, δεν υπάρχει ερώτημα για το αν άξιζε ή αξίζει! Γκαραντί καταστάσεις..

Το έλεγε και η Μαρία Λουλέ όταν μιλούσε για το γάμο τους στις 18 Μάρτη του 1945.

«Ο γάμος μας θα γινόταν στο σπίτι μας στη Λάρισα. Στο πατρικό μου, στην Αγιά.
Αποβραδίς με ρώτησε: "Τι ώρα θα παντρευτούμε;".
Στις 12 και μισή, του λέω.
Είχαμε ειδοποιήσει να έρθει ο παπάς, οι γονείς του, τα αδέλφια του και οι δικοί μου.
"Ομως εγώ έχω αύριο συνεδρίαση στο Τοπουζλάρι", μου λέει.
Το πρωί, ντύθηκε, κοστούμι, γραβάτα, σωστός γαμπρός.
Μου λέει: "Κοίταξε, Μαρία, άμα καθυστερήσω λίγο, βάλε κανένα τσίπουρο και έρχομαι και εγώ".
Ηρθαν οι δικοί μου, ήρθαν δυο, παρακαλώ, παπάδες. Ομως, πού ο γαμπρός;

Αρχίζω εγώ να προσφέρω τσίπουρα. Οπότε, όταν ήρθε ο Κώστας, μέσα στο χώμα, οι παπάδες είχαν μεθύσει. Αυτός ήταν ο Κώστας, πάνω από όλα το Κόμμα».

Στο Mega έπαιξε το παρακάτω ισορροπημένο, απολιτικ, ουδέτερο ρεπορτάζ..
Όχι τους πήρε ο πόνος να ασχοληθούν με το ΠΓ του ΚΚΕ ...