12 Αυγούστου, 2013

Όλη η ουσία σε ένα μικρό άρθρο από εργαζόμενη του 902. Απλά και κατανοητά!

Οι εργαζόμενοι του «902» απαντούν: Για τον «902»
της Ειρήνης Παπαδάκη, εργαζόμενης του «902»


Θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου για τις χυδαίες και άδικες αντικομμουνιστικές επιθέσεις που δέχεται το ΚΚΕ, σχετικά με την πώληση του «902» και τις απολύσεις εργαζομένων του.

Εδώ και τρία χρόνια, η πορεία ήταν γνωστή σε όλους μας, άλλη λύση θα ήταν να έκλεινε ο σταθμός, αλλά τότε δεν θα υπήρχε η δυνατότητα να εξοφληθούν τα χρέη προς τους εργαζόμενους.

Ο «902» ήταν για μένα σπίτι! Θυμάμαι σαν χθες το 1999 που πρωτοήρθα στο κανάλι... Τα πιο παραγωγικά χρόνια της ζωής μου, όχι μόνο σε επαγγελματικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο είναι συνδεδεμένα μαζί του. Στη διάρκεια αυτών των χρόνων παντρεύτηκα και γέννησα τις κόρες μου, μεγάλωσα, έμαθα και πήρα πολλά.

Θα είναι το μεγαλύτερο σχολείο της ζωής μου, εδώ δέχτηκα αγάπη και σεβασμό απ' όλους τους συνάδελφους και φίλους του σταθμού…

Είναι τιμή μου που εργάστηκα με την τηλεόραση του «902». Ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» σε όλους!