Αφορμή για την συγκριμένη ανάρτηση ήταν οι «Απορίες» του Κόκκινου Άνεμου. Ο «Άνεμος» παρουσιάζει στοιχεία για την κυκλοφορία της Αυγής και θέτει το εύλογο ερώτημα πως «βγαίνει» η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ όταν έχει τόσο μικρή κυκλοφορία. Να σημειώσω επίσης πως σύμφωνα με τον ισολογισμό της «Αυγής» για το 2012, η Εταιρεία έμπαινε μέσα πάνω από 3 εκατομμύρια Ευρώ.
Εγώ λοιπόν θα θέσω μια ακόμα «απορία». Γιατί οι μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις, προτιμούν την «Αυγή» για τις διαφημίσεις τους;; Γιατί δεν προτιμούν άλλες αστικές εφημερίδες με μεγαλύτερη κυκλοφορία; Δε ρωτάμε βέβαια για τον Ριζοσπάστη, εκεί οι λόγοι είναι εμφανείς…
Ας δούμε ορισμένα στοιχεία, από μια αδιάφορη Κυριακή του Αυγούστου, αυτή που μας πέρασε. Αν και τα παρακάτω βασίζονται σε στοιχεία μόνο μιας Κυριακής, είναι ενδεικτικά μιας κατάστασης, γνωστής σε όσους διαβάζουν 2-3 εφημερίδες κάθε Κυριακή.
Η Αυγή με μέση κυκλοφορία τις Κυριακές 6.433 έχει μια ολοσέλιδη διαφήμιση, η Ελευθεροτυπία με μέση κυκλοφορία 21.669 καμία ολοσέλιδη διαφήμιση, ο Ριζοσπάστης με κυκλοφορία 21.580 καμιά ολοσέλιδη διαφήμιση.
ΓΙΑΤΙ μεγάλες εταιρίες προτιμούν την Αυγή της ισχνής κυκλοφορίας και όχι άλλες αστικές εφημερίδες όπως η Ελευθεροτυπία με κυκλοφορία περίπου 300% μεγαλύτερη;;;
ΤΥΧΑΙΟ; Δε νομίζω!!!
ΠΗΓΗ: RED ATTACK